Z NFHotel zmiany są tylko na lepsze!

2022-05-30 23:01:54(ost. akt: 2022-05-30 23:18:58)   Artykuł sponsorowany
Przekonaj się, jak nasz channel manager usprawni pracę Twojej recepcji, rezerwacje z portali OTA automatycznie pojawią się w grafiku. Nie będzie konieczności wprowadzania ręcznie każdej rezerwacji ze strony www, goście będą mogli sami zarezerwować i opłacić pobyt w silniku rezerwacji booking engine.

Nowoczesne zarządzanie obiektem hotelowym:
dostęp do programu z każdego urządzenia;
powiadomienia elektroniczne o każdej rezerwacji;
połączenie przez channel manager z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi na rynku;
najlepsze czasy połączeń;
elastyczny cennik;
możliwość wyboru dodatkowych usług w silniku rezerwacji booking engine.
Kontrola nad obiektem zawsze kiedy potrzebujesz i wszędzie, gdzie jesteś!
Zalogujesz się do programu zawsze i wszędzie. Rzut okiem wystarczy, żebyś wiedział skąd pochodzi dana rezerwacja. O każdym nowym, czy zmodyfikowanym pobycie gości dowiesz się dzięki powiadomieniom e-mail/sms.

Rezerwacje robią się same!
Miej pewność, że każda rezerwacja z portali OTA automatycznie znajdzie się w grafiku, podobnie jak te ze strony www. Zapomnij o czasie poświęconym na ręczne wprowadzanie wszystkich danych do programu. Nie musisz myśleć o wysłaniu potwierdzenia do gościa. Unikasz też ewentualnych pomyłek i overbookingów.

Ustaw ceny, jakie chcesz!
Możesz ustawić te same, bądź różne ceny w każdym kanale rezerwacji. Wprowadzisz odpowiednie restrykcje do pobytów, albo rabaty na mniej atrakcyjne terminy. Wszystko zależy od Ciebie.

Sprzedawaj dodatkowe usługi!
Podczas rezerwacji na stronie www goście mogą zdecydować się na zakup np. kwiatów i szampana do pokoju, łóżeczka dla dziecka, czy wypożyczenie roweru.


2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5