Co słychać w Zatoce? Odchodzą zawodnicy, jest nowy trener

2012-01-11 09:31:01

Zmienił się trener, odchodzą zawodnicy, kasa klubu jest pusta. Co dalej z III-ligową Zatoką Braniewo? Pytamy Stanisława Sekułę, wiceprezesa MKS Zatoka.

Zatoka Braniewo

Zatoka Braniewo

Autor: Adam Jakubiak

— Niewesołe wieści docierają na temat zmian personalnych w zespole Zatoki...
— Nie najlepsza kondycja finansowa klubu ma wpływ na zmiany kadrowe w naszej drużynie. Długi w klubowej kasie powodują, że musimy sprzedać zawodników, aby dokończyć rozgrywki w III lidze. Albo żeby utrzymać się w niej i grać dalej. Czas pokaże, jaki kierunek obierzemy na wiosnę. Zmiany personalne są jednak w dwóch kierunkach.

— Jest nowy trener?
— Jesteśmy po rozmowach z Pawłem Osmańskim trenującym ostatnio Relax Płoskinia i jest pewne, że to on będzie prowadził ekipę na wiosnę. Nie ukrywam, że rozmawialiśmy ze Stanisławem Łukaszewiczem i Andrzejem Biangą, ale bez powodzenia.

— Kto odchodzi, a kto przychodzi?
— Do Barkasa Tolkmicko odszedł Łukasz Wolak, a do Olimpii 2004 Elbląg Kamil Graczyk. Chcemy, aby został Daniel Komorowski, który — podobnie jak i Rafał Jakimczuk — myśli o zmianie barw klubowych. Zrezygnowaliśmy z rezerwowego bramkarza Sebastiana Pietruszki i nie przedłużyliśmy kontraktu z Martinem Strachem. O powrocie do Zatoki myśli Jarosław Michnowicz. W rachubę wchodzi także powrót wychowanków Zatoki z Żurawia Godkowo — Damiana Sorkowicza i Piotra Mościbrockiego oraz z Zalewu Frombork Bartosza Koczary.

— Nie było możliwości pozostania w drużynie Wolaka i Graczyka?
— Sytuacja finansowa klubu jest taka, a nie inna. Stąd takie kroki z naszej strony. Lepsza kondycja finansowa spowodowałaby, aby wzmocnić się, a nie osłabić. Wiosna pokaże, czy tylko dogramy, czy będziemy grać, aby się utrzymać i dalej grać w III lidze. Perspektywy finansowe nie są optymistyczne. Chcemy spotkać się z burmistrzem Braniewa Henrykiem Mrozińskim i na ten temat porozmawiać.

— Kiedy wznawiacie treningi?
— Pierwszy trening zaplanowaliśmy na 16 stycznia i wtedy będę już więcej wiedział.

Rozmawiał Adam Jakubiak


Podczas gdy inne drużyny mają się nieźle, to Zatoka... leży
Fot. Adam Jakubiak
Widziałeś coś ciekawego, chcesz podzielić się informacją, zdjęciami? Daj nam znać, a zajmiemy się Twoim tematem! Napisz do nas: internet@gazetaolsztynska.pl lub dodaj swój artykuł.

Komentarze 44 pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj swój komentarz

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

  1. teee #523646 | 81.15.*.* 22-01-2012 12:19

    Uważaj bo Ci żyłka w oku pęknie z tego oburzenia.. ;))

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  2. oburzony #521485 | 78.9.*.* 20-01-2012 14:43

    Nie na widzę piłkarzy. Myślą, że piłka nożna to najlepszy sport. W Braniewie zawsze najwięcej pieniędzy przeznaczanych było na piłkę nożna. A co z innymi sportami w naszym mieście: Judo, boks, lekkoatletyka. W tych dyscyplinach sportowych mamy większe sukcesu niż w piłce nożnej. Teraz w Braniewie już nawet na piłkę nożną nie ma kasy. Gdzie są wszystkie pieniądze na rozwój sportu w naszym mieście. Co się stało z budynkiem na Zatoce, w którym kiedyś odbywały się treningi boksu, judo, lekkoatletyki. Gdzie teraz mają trenować. To jakaś kpina. Piłkarzom zawsze burmistrz załatwiał prace (Graczyk, Jakimczuk, Ptaszyński). Bardzo dobrze, że kryzys w końcu dopadł Zatokę. Uciekajcie chłopacy z tego Braniewa. Teraz drużyna będzie się składała z samych "ochłapów", z tych których wyrzucono za picie i imprezowanie (za imprezowanie i picie już dawno połowa piłkarzy powinna być wyrzucona).

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  3. zata #516513 | 88.220.*.* 17-01-2012 10:50

    Zapraszamy do zarządu. To zobaczysz co robi . Jak za własne pieniądze pojeżdzisz cały tydzień po sponsorach. Postawisz kolaje. Do Gdyni do Specjala. To zrozumiesz że społecznie Ty napewno byś się tego nie podjął Panie A59. A każdy z zarządu jest jeszcze sponsorem tego klubu. I dawno by go nie było ,żeby nie Ci ludzie.

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  4. A59 #515547 | 82.177.*.* 16-01-2012 15:32

    A co w celu pozyskania środków finansowych robi pożal się boże zarząd klubu???

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  5. Krzysztof Jarzyna ze Szczecina. #512783 | 213.184.*.* 14-01-2012 00:21

    P.S.; Oczywiste, że jeżeli będą się nadawać to jedynie do B klasy! !! A ZAtoka to same cwaniaki! Okręgówka wita!!!

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  6. do Gmina Braniewo #512670 | 82.177.*.* 13-01-2012 21:54

    Poki co zostali zaproszeni na treningi i nie wiadomo czy będa się nadawac do gry w Zatoce ;)

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  7. ona #511308 | 81.15.*.* 12-01-2012 23:05

    do on nic dodać nic ująć cała prawda! też ciągle powtarzam małe możliwości niższa liga, większe możliwości wyższa liga, lepsi zawodnicy etc...taka prosta filozofia a przysparza wielu kłopotów.

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  8. Pytanie z innej beczki #511008 | 82.177.*.* 12-01-2012 19:32

    Czy wiadomo już coś o pilkarzach którzy być może dołączą do naszej Zatoki ? Bylbym wdzieczny za odp.

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  9. On #510990 | 188.124.*.* 12-01-2012 19:22

    Sporo tu malkontentów... Zastanawia mnie jedno czy to z zazdrości czy wasz rozwój zatrzymał się jakieś 20/30 lat temu? Otóż w każdej mieścinie takiej jak Braniewo jest zespół, który jest finansowany z budżetu miasta jako promocje dla miasta i inne kwestie już nie będę was zagłębiał. Przykłady są blisko: Morąg, Działdowo, Lubawa czy IŁAWA. Fakt faktem, że również tu są potrzebni sponsorzy za przybycie ich do klubu nie ma zadania zawodnik, porządkowy czy też konserwator boisk TYLKO ZARZĄD. Jak w każdej normalnej firmie czy też instytucji bo taka prawnie jest Zatoka stoi prezes, który podejmując tą pracę wiedział na co idzie. Chyba, że jest mało przewidywalnym w jego obowiązku leży zadbanie o budżet firmy ZATOKA BRANIEWO i prowadzenie zmian, które miały poprawić piłkę w Braniewie. Efekty są takie jakie widać. Troszkę zbiegłem z tematu, gdyż miałem na myśli teraźniejsze granie w piłkę. Tak jak już podałem przykłady pasujące mniej więcej do wielkości mieściny Braniewo, że kluby z Działdowa czy też Ostródy, Morąga są w stanie współdziałać z miastem i czynnie poszukiwać sponsorów bo gdyby była kasa byłyby wyniki, gdyby były wyniki byliby kibice itd. itd. Wtedy machina się kręci i jest z tego jakaś korzyść dla miasta, dla klubu, dla zarządu. Więc podsumujmy w każdym normalnym klubie IV, III i wyżej ligowym gra się za pieniądze i czy wam się to podoba czy nie tak jest i będzie. Zarząd powinien podejść do sprawy jasno na początku sezonu i dopiąć faktyczny BUDŻET a nie liczyć pieniądze wirtualne. Mnie przynajmniej uczono, że pieniędzy których nie masz w kieszeni się nie wlicza. Myślę, że ta teza mogła uchronić ten klub przed takimi zdarzeniami jak widać teraz. Zasada "jakoś to będzie" niestety dziwnym trafem znów się powtórzyła. Na co ktoś liczył na grom z jasnego nieba? Czy, że pieniądze same przyjdą? Szkoda tej całej farsy z Braniewem. Chłopakom życzę sukcesów w graniu w piłkę. W Tolkmicku, Elblągu itp. A Zarząd i miasto wstyd. Nawet Tolkmicko było w stanie się zebrać i złożyć fajną drużynę....eh.

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  10. oldboy #510954 | 80.50.*.* 12-01-2012 18:55

    Jak zwykle jak nie idzie drużynie to jest winien zarząd, tak jest w każdym klubie, poczytajcie fora innych klubów-to się potwierdza. Zarządy działają za friko a piłkarze każą sobie płacić. Zamiast grać swoimi to ściąga się stranieri, którzy nie grają dla siebie a tylko dla kasy a swoim chłopakom brakuje na zwrot kosztów dojazdu na treningi! Dziwię się, że jeszcze są pasjonaci, którzy chcą pracować w zarządach, zbierając cięgi od wszystkich!

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  11. Z #510693 | 93.96.*.* 12-01-2012 15:49

    Co za czasy. Żeby zobaczyć mecz Zatoki trzeba będzie jechać do Tolkmicka...

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. Krzysztof Jarzyna ze Szczecina. #510313 | 213.184.*.* 12-01-2012 12:47

      Podobno Zbysiu Kręcina się stara o posadę w Zatoce..:D

      ! - + odpowiedz na ten komentarz

    2. skinek #510271 | 78.8.*.* 12-01-2012 12:30

      mam na imie Bartłomiej a nie Bartosz ;]

      ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

      1. carlosik #510021 | 88.220.*.* 12-01-2012 10:05

        http://ssrelaxploskinia.futbolowo.pl/new s,1300038,trener-awansowal-.html

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      2. kombinatorka #510003 | 81.15.*.* 12-01-2012 09:54

        Kiepska sytuacja finansowa klubu to wina braku pomyslów ze strony zarzadu. Nie przesadze jak powiem ze pieniadze na np takie działalnosci jak kluiby sportowe leza na ziemi, w Braniewie brakuje ludzi którzy potrafili by pozyskac takie fundusze. Moja propozycja to zatrudnienie czlowieka który bedzie potrafił napisac projekt unijny lub np do Urzedu Marszałkowskiego ( do 16 stycznia mozna skladac projekty, jeden z obszarów to własnie rozwój kultury fizycznej przeznaczona kwota 2.000.000 ) No wiec trzeba zrobic przemiał ludzi ktorzy sie nadaja a ktorzy zajmuja poprostu stołki ludziom którzy potrafili by uratowac co kolwiek w tym miescie

        Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

      3. piłka #509763 | 81.15.*.* 12-01-2012 00:44

        na ten czas niema cxo wracać do klimka, za duze zmeczenie materiału, a po za tym musi odpokutowac swoje grzechy!paweł ma dużą szanse na to żeby poukładać drużynę tylko trzeba czasu i wiary.chociaż moimi faworytami do trenerki byli jakimczuk i ptaszyński.ciekawę czy zarzad bedzie stać na wypłatę nowych zobowiązań, może zasłużony prezes sielicki coś pomorze przeciez to on tak parł na III lige i promował swojego szwagra.

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      4. zata #509744 | 89.76.*.* 12-01-2012 00:12

        Panowie jak zarzad ma sie wywiazac z zobowiazan jak Miasto nie wyplacilo jesienia obiecanej transzy a budżet na nowy rok jeszcze zmniejszyla. Za przykladem poszli sponsorzy dlaczego maja ratowac żatoke jak wladza nie chce III ligi. A obecny budzet jest za maly na IV lige. Walne zebranie Zatoki postanowilo że ma być druzyna amatorska a trener z Braniewa. I taki program bedzie organizowany. W Barkasie płacą dwa razy tyle i nie dziwię się że zawodnicy odchodzą. Jezeli chodzi o zaległości to w zeszłym roku były jeszcze większe i wszystko zostało zapłacone. I teraz zawodnicy wiedzą kiedy dlugi zostaną spłacone. Niestety decyzja odgórna o zmniejszeniu funduszy na Zatokę będzie miała swoje konsekwencje.

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      5. Gmina Braniewo #509675 | 81.15.*.* 11-01-2012 23:09

        To są jaja! Pogardzano Gmina a teraz na treningu na orliku pojawia sie nowy trener Zatoki i namawia na treningi Borysiaka i młodego Rudnickiego! Zagramy sparing i d. wam złoimy i pokażemy że ci których nie chcieliscie sa bardzo dobrzy ale graja dla Gminy!

        Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

      6. trochę wiem #509632 | 81.15.*.* 11-01-2012 22:46

        Trochę z tej piłki braniewskiej wiem i uważam że Osmański na pewno jest tańszy niż inni trenerzy i to też miało znaczenie przy szukaniu trenera dla Zatoki i nie tak łatwo znaleźć "kozła ofiarnego" w aktualnej sytuacji Zatoki. Ale z tego co pamietam to pracował w okolicznych klubach seniorskich i juniorskich w tym seniorów w Zatoce Braniewo-prowadził druzyne w okresie w takim meczu jak Zatoka -Stomil (Ekstraklasa)2:2, przy nim wybił sie Tomasz Reginis. Ale w ostatnich latach zniknął jako trener(dlaczego? czyżby wicedyrektorowi ZSZ Braniewo nie wypadało "bawić się" w piłkę nożną?) Ludzie maja na jedo zdanie podzielone opinie: jedni uwazają że jest za miękki do seniorów, inni że trzeba za ciężko trenować. Może po latach przerwy ma"głód" piłki i da radę poprowadzić Zatokę? A jak nie to zawsze można z powrotem zatrudnić Klimka.

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      7. brat kibica #509606 | 81.15.*.* 11-01-2012 22:34

        Mam swoje zdanie co do sytuacji w Zatoce: gdyby zarząd wywiązywał sie z zawartych umów z zawodnikami to nie byłoby aktualnej sytuacji w Zatoce. Zatem to przedewszystkim Zarząd nie staną na wysokości zadania i to ON musi naprawić błędy a w pierwszej kolejności wypłacić zaległości zawodnikom i wtedy nikt więcej nie będzie chciał odchodzić z klubu. A Osmański niech wtedy pokaże na co go stać. Jeśli to nie nastapi to mu współczuję, gdyż to właśnie jego obciążą winą za to co się stało i stanie z Zatoką i będą mówić że to właśnie on jest grabarzem braniewskiej piłki noznej seniorów.

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      8. Paweł #509581 | 89.73.*.* 11-01-2012 22:20

        A Pan Paweł to jakie ma doświadczenie jeśli chodzi o trenerkę? Czy może po prosu jest „tani”

        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

      9. Masakra #509568 | 82.177.*.* 11-01-2012 22:12

        Ludzie... Zamiast ,gratiulowac i wspierac P. Pawla Osmanskiego tego iz podjal sie tak ciezkiego zadania jak wyciągneicie zespolu przed spadkiem to Wy narzekac. Prosze Was? Czemu w Was tyle zawiści... Już sie nie moge doczekac tych komentarzy ,które będa dotyczyc graczy którzy tu przyjdą aby ratować druzyne braniewska przed spadkiem... Wspolczuje im z calego serca ... Powodzenia Panie Pawle i również tego samego zycze graczom którzy tu przyjdą...

        Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

      10. kibic #509533 | 88.220.*.* 11-01-2012 21:52

        Sprawdźcie wyniki i jak Klimek z taka kadrą "przygotował" zespół do tegorocznej jesieni w III lidze i jak "honorowo z 1 punktem odszedł i może docenicie co zrobił Jakim w nastepnych meczach. A moze nidoceniany osman zrobi jeszcze więcej z tym co mu poprzednicy i zarząd zostawili. A może ściągnąć do pracy trenera Pawła Karpowicza(teraz Olimpia Elbląg) albo dac do pomocy Czesia Staszczyńskiego? Przecież chodzi o ratownie piłki noznej dla Braniewa!

        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

      11. kibic #509475 | 88.220.*.* 11-01-2012 21:19

        Jest Bardzo źle i nie ma co sie do tego spierać. Obojetnie kto to teraz będzie ciągnąć to trzeba pomagać bo inaczej Zatoka będzie jeździć po wiochach.

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      12. kibic #509454 | 88.220.*.* 11-01-2012 21:05

        Jak będzie w Zatoce znowu cacy to Klimek bedzie pierwszy w kolejce do trenowania, a tak jak inni "znawcy i wszechwiedzący"czeka z boku i ma to w d..pie. A teraz kiedy klub popadł w kłopoty i trzeba druzyne stawiac na nogi to wszyscy sie wypinaja i zwalaja na innych. A z tym jego "honorowym" odejściem- to pogadaj z zawodnikami to dowiesz sie prawdy. A osman-dostał szanse w krytycznej sytuacji i sie podją- to jego ryzyko. Albo zrobi cos dobrego albo go na kopach wymiota.

        ! - + odpowiedz na ten komentarz

      13. Paweł #509428 | 89.73.*.* 11-01-2012 20:50

        A to Michnowicz nie został wyrzucony z Zatoki za picie tak ja Bogdan?

        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

      14. zatara #509379 | 88.220.*.* 11-01-2012 20:24

        Damian Sorkowicz jest zawodnikiem Concordii, a nie Żurawia Godkowo.

        ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

        1. dwa #509363 | 81.15.*.* 11-01-2012 20:17

          co wy znowu czepiacie się Klimka chłop zrobił swoje (awans do 3 ligii 8 miejsce w 3 lidze) przestało isć to honorowo zrezygnował dając miejce innym. podejrzewam gdyby naprawde chciał wrócić to zarząd przyjął by go z otwartymi rękami.

          ! - + odpowiedz na ten komentarz

        2. wuj #509357 | 164.127.*.* 11-01-2012 20:14

          Masakra jakas z tym osmanem z całym szacunkiem do goscia ale duzo lepszy byl by ptaszek

          ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

          1. junior #509292 | 88.220.*.* 11-01-2012 19:38

            o boze, pamietam trenera Osmanskiego jak mial kiedys epizod z juniorami Zatoki w makroregionie to byla porazka zero autorytetu nic nie potrafil przekazac, panowie przepraszam ale jednak b-klasa, a III liga to nie to samo. Mimo wszystko powodzenia

            ! - + odpowiedz na ten komentarz

          2. kibic #509278 | 81.15.*.* 11-01-2012 19:28

            I skoro inni lepsi trenerzy odmówili prowadzenia zespołu (Bianga podobno wziął ŻUławy) to Osmański może naprawdę został rzucony na pożarcie i później wszystko na niego zwalą i znajdą się "uzdrowiciele" tylko że Zatoka wtedy będzie juz w okręgówce!

            ! - + odpowiedz na ten komentarz

          3. kibic #509270 | 81.15.*.* 11-01-2012 19:23

            I masz rację! Skoro były pieniądze dla zamiejscowych, którzy zwiewają a nie ma dla swoich-studiujacych to zarząd daje plamę i powinien dla ciebie i innych znaleźć kasę! Ale trener jest od trenowania i prowadzenia druzyny i gra tym kim ma, a w Zatoce zaraz może nie byc kim grać i dlatego muszą miejscowych wyrównać zaległości bo nikt im nie wybaczy jeśli zespół zostanie całkowicie rozsprzedany!

            ! - + odpowiedz na ten komentarz

          4. do niżej #508936 | 83.9.*.* 11-01-2012 15:36

            wiem że nie tylko ja, dlatego chcę odejść bo mnie nie stać żeby tu grać. Chyba wszystko jasne co....

            ! - + odpowiedz na ten komentarz

          5. niżej #508890 | 78.8.*.* 11-01-2012 15:08

            Nie tylko ty studiujesz i nie tylko ty masz braki pieniężne.

            ! - + odpowiedz na ten komentarz

          6. szczur do kibica #508871 | 83.9.*.* 11-01-2012 14:54

            jestem zawodnikiem zatoki i studiuję oczywiście poza Braniewem, co dalej za tym idzie nie stać mnie nawet na to żeby dojechać na trening lub mecz. A zarząd ma to gdzieś bo nawet na paliwo nie chcą dać. I przypominam że takich przykładów w drużynie jest dużo więcej. Dlatego nie dziwcie się że wszyscy uciekają.

            ! - + odpowiedz na ten komentarz

          7. kibic #508854 | 88.220.*.* 11-01-2012 14:45

            Szkoda Osmańskiego bo poukładał sobie druzyne w Płoskini a tu go wsadzają na "konia", żeby było na kogo zwalić a Klimaek to tylko miesza i czeka żeby wrócic jako "zbawca" a sam swoim zaciągiem z Elblaga tylko zepsuł atmosfere w druzynie, niech teraz zapmni o druzynie-nikt go tu juz nie chce!!! Jak dadza Osmańskiemu spokojnie pracować to może przynajmniej poukłada drużynę, a zarząd niech sie bierze do roboty a nie tylko obiecuje i słowa nie dotrzymują. W Braniewie wcale nie musi być III ligi, ale niech bedzi mocna druzyna na IV liga bo takie sa możliwości finansowo-organizacyjne klubu. Wszystkie " szczury" zwiewają-doceńmy tych co wtej ciężkiej chwili próbuja ratować drużynę! Trenerowi i zawodnikom życzę powodzenia!

            Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          8. pol #508701 | 88.220.*.* 11-01-2012 12:59

            chyba nie o wszystkich osłabieniach jest wspomniane, poza wymienionymi w artykule odeszli jeszcze ponoć: Gromek do Błękitnych i Liszko do Tolkmicka, Śniegocki, Siepsiak i Sowa też mają zamiar opuścić klub z tego co wiem.

            Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          9. jaro #508695 | 83.16.*.* 11-01-2012 12:56

            Kondycja Zatoki jest taka a nie inna dzięki kilku ,,Panom'' którzy się nią zajmują.... . Proszę spytać p. Czecha dlaczego jest taka sytuacja.... Nie płaci to i zawodnicy odchodzą... No bo jak mają żyć????Czechu jak żyć???? To jest jakaś tragedia... Pozdrawiam i tak jak mój przedmówca-Jerry trzymaj się :)

            Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          10. Macieja #508679 | 153.19.*.* 11-01-2012 12:45

            Jak dla mnie powrót trenera Klimczaka byłby optymistycznym posunięciem. Odchodzą powszechnie uważani za "gwiazdy" zawodnicy, więc i jego autorytet wśród młodych, nowych zawodników automatycznie wzrasta. Tragicznie wygląda sytuacja Zatoki. Jerry - pamiętaj co mi obiecałeś !!! POWODZENIA AVE BKS

            ! - + odpowiedz na ten komentarz

          11. kibol #508669 | 83.21.*.* 11-01-2012 12:38

            moze jeszcze trener T.K bardzo by chciał wrócic bo bez zatoki sobie nie radzi.

            ! - + odpowiedz na ten komentarz

          12. xxx #508656 | 93.105.*.* 11-01-2012 12:31

            poprowadzi ;- )

            ! - + odpowiedz na ten komentarz

          13. bolo #508602 | 178.235.*.* 11-01-2012 11:58

            z zatoka jak z polska.

            ! - + odpowiedz na ten komentarz

          14. czyt. komentarz #508563 | 83.9.*.* 11-01-2012 11:27

            http://blekitniorneta.futbolowo.pl/news, 1293723,troche-statystyki.html

            ! - + odpowiedz na ten komentarz

          15. carlosik #508561 | 88.220.*.* 11-01-2012 11:26

            raczej nie jest takie pewne,że trener Osmański poprowadzi Zatokę.

            Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)